Whole30

LilySlim Weight loss tickers

söndag 19 juni 2011

Viktminskningsfasen dag 134

Det blev ännu en skön dag.
Det har regnet hela dagen ända fram till precis nu. Ny lyser solen från en nästan blå himmel. Det kanske kan bli bättre väder i morgon.

Eller bättre och bättre...en sådan här regnig dag är perfekt soff och tv-dag.
Har sett flera avsnitt av "Arrested Development". Väldigt barnslig men otroligt kul. För alla som är gamla nog att komma ihåg så påminner den lite om "Lödder" I alla fall upplägget.

Nu i kväll har vi sett en riktig höjdarfilm "The King´s speech"
När någon  här hemma är tveksam till en film brukar jag be dem att se 15 minuter innan de bestämmer sig och idag var yngste sonen glad för det. Han sa att detta var en av de bästa filmer han sett på länge. Jag håller helt och hållet med!
Den var rolig, rörande och härlig. Om ni inte har sett den ännu så gör det!!!

Så var det maten då...
Frukost blev det med ägg och bacon....ingen glass.
Lunchen blev en glass och till middag blev det kyckling, tomat, och lite chevré. Nästan helt godkänt.

I morgon väntar vågen på mig...vi får väl se hur mycket jag har gått upp den här veckan. Känns som byxorna börjar bli lite trånga igen...inte bra....jag måste snart bli bra så jag kan gå ner....vill gå ner mer....vill inte ha ont i magen...vill gå ner mer...ja, ni fattar hur tankarna snurrar ikväll.

Extra stor lyckatillkram till alla som ska väga sig i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar