Whole30

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 23 juni 2011

Viktminskningsfasen dag 138

Nu är snart våra vänner på ingående och jag vet av erfarenhet att jag kommer inte att sitta här något mer idag. Så jag skriver dagens inlägg redan nu så får vi se när jag har möjlighet att knappa på tangentbordet nästa gång.

Frukosten blev bara lite yoghurt idag. Sedan i väg och handla allt som behövs över helgen. Vi ska fira midsommar tillsammans med hela familjen och om alla kommer så blir vi 22 stycken så det är mycket mat som kommer att gå åt. Nu ska det ätas färskpotatis och gräddfil...kommer inte bli roligt att väga in på måndag men nu kan jag i varje fall skylla på festligheter och inte bara "anpassad levnadsstil"

Till lunch åt jag en glass och det blir säkert samma till mellanmål. I kväll blir det lax med romsås och färskpotatis :-) Motion blir det nog ingen idag men i morgon blir det lek med stora barn och många lyft med små barnbarn. Att det kan vara så lätt att motionera :-)

Jag önskar alla en riktigt glad Midsommar och skickar kramar till alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar