Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 7 mars 2012

Lite trött

är jag :-)

I går kom jag hem väldigt sent och det enda som gällde var kudden.
I morgon ska vi börja dagen med personalmöte och därefter är det en vanlig arbetsdag ;-)
Tänk att det kan vara så roligt att ha ett jobb att gå till.
Jag börjar få kläm på vad jag gör nu.
Ingen har blivit dubbelbokad och inga fakturor har blivit fel.
Mer kan väl ingen begära ;-)



I dag har jag varit hos dietisten på uppföljning.
Hon var nöjd med mig och mina värden har börjat normaliseras.
Hon såg på min fd spruckna häl och tycker att det går framåt i rätt takt.
Mina eksem är nästan helt läkta och det har inte kommit några nya.
Som grädde på moset så har mina läppar slutat flagna.
Så allt känns toppen just nu.

Kram till alla som är lite trötta

2 kommentarer:

  1. Härligt Majja !
    Det låter ju jätte bra, och måste kännas så kul för dig.
    Roligt att ha kul på jobbet, mitt är tyvärr så upp och ner, en chef som har ett väldigt växlande humör nämnligen, men trivs egentligen rätt ok, ska inte klagat, snart varit här i 4 år.

    Hoppas du sov gott..

    Kram & ha en bra torsdag

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att höra att allt går åt rätt håll med dig.
    Och att du trivs på jobbet, det gör jag med för det mesta, men nu är jag väldigt nöjd att slippa jobba i morgon.
    Trött är jag, tröttsamt trött, men nu dricker jag kaffe och piggnar snart till.
    Kramisar

    SvaraRadera