Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 23 september 2011

Viktminskningsfasen dag 225 och dag 45 på utmaningen.

Så mycket att se och så mycket att höra och så mycket billiga böcker 
Gissa om man blir trött. 



Idag när jag kom hem hade vi barnbarnsbesök. Tänk att komma innanför dörren och se dessa underbara leenden :-) Tur att jag hade köpt lite pysselböcker till dem.

Dagen har varit full av härliga människor och föreläsningar. Lyssnade på Anita Goldman om hennes nya roman "Kärlekskursen",  på Tariq Ali som talade om Obamas tid som president och om barnperspektiv i samhället och mycket mer. Många och skiftande seminarier men det är ju det som gör bokmässan speciell. 
Det finns alltid något som är intressant, provocerande eller inspirerande!

Checklista för utmaning

  • Dieten - Alltså, mässdagar = dålig kost...lasagne fick det bli idag :-(
  • Fysisk träning - ganska många steg och idag tänkte jag på att hålla in magen ;-)
  • Mental träning - Att ta vara på allt roligt.
  • Mot målvikt - Måndag känns som en bra startdag ;-)

Maken ska tävla i helgen igen så om jag inte stänger av här nu så hinner jag inte prata med honom förrän på måndag och det känns lite avigt. Så måste jag ju också upp så tidigt att jag hinner krama på de små innan jag åker.

Kram till alla som vill låta sig inspireras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar