Whole30

LilySlim Weight loss tickers

lördag 24 september 2011

Viktminskningsfasen dag 226 och dag 46 på utmaningen

Idag har återigen varit en fylld dag på mässan.
Det har varit väldigt blandat, allt från Bodil Jönssons tankar om att åldras, Lionel Shrivers dystra och komiska syn på USA, Rickard Wolfs memoarer och så dagens höjdpunkt för en sann actionfan!!!
Jag har träffat Dolph Lundgren och inte bara hört utan stått himla nära...
Så nära att jag kunde ta ett kort på oss tillsammans och vad händer???
Den ¤%/&% kameran i telefonen strejkar!!!!
Så var det ögonblicket förbi för han kunde inte stå där och vänta medan jag startade om telefonen :-(

Här hade jag då tänkt lägga in en bild på Dolphan och mig men istället får ni nöja er med en bild på Heman himself . Bild på mig lär ni få vänta på för det finns tydligen ingen kamera som funkar när jag är med ;-)

Checklista för utmaning

  • Dieten - Mässdagar = dålig kost...vad sägs om Kärleksmums till middag :-)
  • Fysisk träning - Alltså efter att man sett Dolphan hålla plankan oändligt länge på scenen idag så är det bara till att köpa hans resonemang...No excuses! Man hinner alltid med 15 min. Ja, utom idag då ;-)
  • Mental träning - Äta frukost med små barnbarn :-)
  • Mot målvikt - Jag vill Dukan men det får vänta tills mässan är slut :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar