Whole30

LilySlim Weight loss tickers

söndag 27 november 2011

Omstart viktminskning dag 52

Hemma igen!
Det har varit en händelserik helg tillsammans med ett glatt gäng. Tänk att man kan ha så roligt fast det är allvar :-)
Kursen har varit om kriskommunikation och om man träffar så underbara människor under en eventuell kris som de vi träffat i helgen så blir det bra kommunikation utan kris.

Det har varit massor med mat, massor med kaffe och kakor, massor av härliga skratt och  massor av minnesvärda människor. Lite mindre med vin och drinkar och ännu mindre med sömn men vad gör det...jag ska vila hela dagen i morgon.
Stort tack till alla mina medkursare och särskilt stort tack till Lena och Anders som höll i kursen.
Nu ska jag packa upp mina väskor och sedan ska jag inte göra mer den här veckan.

Lycka till alla vägare i morgon och kram till alla som hoppar över det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar