Whole30

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 13 december 2011

Viktminskning dag 63 till 67

Jag gillar teknik...
det gör jag verkligen :-)
Men ibland får man bara nog!


Jag har problem med all teknik just nu.
Ingenting vill samma som jag och det värsta är att jag vet att tekniken bara gör det jag säger att den ska göra...men om man inte kan uttrycka sig klart så blir tekniken helt knäpp.

Annars har det varit några riktigt bra dagar.
Maten funkar...motionen funkar inte.
Wordfued funkar....städningen funkar inte :-)
Så egentligen ska jag inte klaga alls.

Jag har inte fuskat något nämnvärt alls....en halv lussebulle och en pepparkaka i går när jag var på föreningens lussefirande. Vår orts söta Luciatåg kom upp till oss och gav oss massor med julkänsla.

Nu är ju en tid av julbord och julfikande men jag håller mig.
I morgon ska vi ut ett gäng men då hoppar vi över julbordet och äter något vanligt...jag har förbeställt biff och till det tänker jag bara äta grönsakerna.

Jag är lite trött på mig själv att jag inte kommer igång ordentligt. Alltid är det något att skylla på och nu är det snart jul och så är det nyår och sedan.....
Ja, det får väl bli sedan.
Jag tänker göra så gott jag kan fram till julen sedan blir det väl svårt några dagar för jag kan nog inte leva utan risgrynsgröt och dopp-i-gryta :-)

Men...
 jag tänkte nog försöka med att stjäla idéen med Räkans 100-dagars utmaning i januari igen. Om någon vill haka på så går startskottet måndagen 2 januari 2012.
Jag tänker absolut inte ge mig och jag inser att jag måste ställa lite mer konkreta mål om jag ska kunna stå emot alla frestelser.
 Man kan inte hålla på att flumma hela tiden.

Jag har lite svårt att fokusera just nu...
sitter och väntar på leverans av en stjärngosse men jag tror visst att han blir lite försenad...han kanske kommer i morgon ;-)

Nu måste jag fortsätta att slå så många jag kan...jag blir slagen så ofta att jag verkligen vill hämnas!!!

Kram till alla som bara väntar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar