Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 9 mars 2012

Det tar tid

att komma in i nya system.

Gårdagens personalmöte gick bra och jag fick en del nya uppgifter att prova på.

Det råkar vara så att vi är flera stycken nya och vi har administration gemensamt men sedan har vi lite olika områden som vi behärskar lite extra. Vår personalchef tyckte att vi ska prova på lite olika delar och så kan vi i gruppen själva styra upp vad vi vill jobba med. Me like ;-)

Så nu ska vi använda de kommande veckorna till att "praoa" på olika "stationer"
Fram för fler sådana arbetsplatser.


Det är klart att det blir lite extra jobbigt i början men förhoppningsvis kommer vi snart underfund med vart var och en hör hemma :-)

Jag har glömt bort att mäta mig så det får jag försöka komma ihåg nu i helgen. Jag har inte gett upp på utmaningen och även om inte jag når mina mål så är det säkert andra som gör. Det är bara att kämpa på. Förr eller senare kommer vi alla att lyckas.

Dagen har gått att till att återhämta mig en del från gårdagen och nu ska jag återhämta mig lite till.

Kram till alla som återhämtar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar