Whole30

LilySlim Weight loss tickers

söndag 4 mars 2012

Maken och jag

har bestämt oss för att försöka hålla i hop i minst 33 år till.
Efter det får vi se hur vi känner oss ;-)



Vi har haft en lugn och skön helg.
God mat har vi också ätit så jag misstänker att det blir ännu mera plus på vågen i morgon.

I och för sig misstänkte jag att det skulle bli svårt att få till det med maten de första veckorna på nya jobbet. Det kan vara svårt att ändra rutinerna men nu känns det som jag faktiskt kan klara av det här.
Vi får väl se när det gått ytterligare en vecka.

Kram till alla som gillar helgen

2 kommentarer:

  1. Grattis till bröllopsdagen i efterskott! :D

    SvaraRadera
  2. Härlig inställning, jag och min gubbe försöker nog hålla ihop ett tag till vi med.
    Vi har bara vara gifta i 13 år, men vi har varit tillsammans sedan 1981, det blir ju faktiskt snart hela 31 år!
    Svr: Jag tänkte lukt när jag fotade askkoppen, för enligt mig är lukt något äckligt och doft något gott.

    SvaraRadera