Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 2 januari 2013

Whole30 dag 1

var inte så svår :-)

Maken och jag började den här resan med äggröra till frukost.
Lunchen blev det lite si och så med.
Jag var ute och åkte och hann inte med någon riktig mat men en näve nötter stillade det värsta.
Till middag åt vi ugnsstekt lax med tomater och purjolök. Till det serverade jag salladsblad och ett par ägg.

Förutom mattänk så har jag besiktigat bilen.
Himla trevlig kille på bilprovningen som visade och förklarade allt han gjorde.
Bilen var i bra skick så den kan jag fortsätta ta till jobbet :-)



Mycket mer har inte denna dag fört med sig.
Kram till alla som klarat sig :-)

3 kommentarer:

  1. Härligt med en bra start! Nejvisst är det inte så svårt om man bara har rätt inställning :)
    Hoppas att du får i dig lite lunch imorgon istället ;)
    Och grattis till godkänd bil!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väl det mesta tack vara dina inspirerande inlägg som det fungerar.
      Jag satsar absolut på att äta alla måltider men ibland kanske det är bättre att hoppa över än att äta fel.

      Tack och kram

      Radera
    2. Söt du är! *ler*

      Ja, många gånger bättre att ta en näve nötter än att köra förbi schappet! ;)

      Radera