Whole30

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 21 februari 2013

Nya tider

är det nu i vår förening :-)

I går hade vi årsmöte med nyval av styrelsen och det gick helt planenligt.
I dag hade vi vårt första möte och det märks att det blåser nya vindar....
det är alltid roligt när människor är engagerade och vill göra sitt bästa.

Hade även annat möte igår som också gick över förväntan.
En person som jag gillar och som är lite "bestämmande" inom en verksamhet som jag ivrar för tyckte att jag var ett bra ämne att satsa på...
Sådan feedback är trevlig :-)



Åt lunch med en kollega igår och vi var på ett så bra ställe där det fanns massor med goda grönsaker och flera olika proteinkällor att välja på. Fram för många sådana ställen.

I dag gjorde jag köttgrytan så nu har vi att äta av imorgon också.
Jag jobbar heldag i morgon och då ville jag att maken skulle slippa laga mat och det gör han nu.

Snabba ryck har det varit hela dagen men nu får det vara nog för idag.
Som ni märker är jag lite rabblande och det brukar betyda att jag är trött och så är det i dag med.

Kram till alla som ger feedback.

2 kommentarer:

  1. kör du fortfarande dukan?
    hur mycket har du gått ner och på hur lång tid?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej,
      Nej, jag håller inte på med Dukan längre...
      Inte för att det inte är bra utan för att det inte fungerade för mig.
      Jag har hållit på med Whole30 under januari men nu har vi börjat lägga till olika ingredienser igen så nu är det mer Paleo.
      Jag har gått ner åtta kilo på 6 veckor :-)

      Radera