Whole30

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 19 februari 2013

Att hjälpa till

tycker jag är viktigt så idag har jag försökt göra det :-)
Hade ett långt samtal med ett par män som tyckte att det jag sa var vettigt och till hjälp för dem och då kände jag mig nyttig.



Något annat jag hjälpt till med var att handla....
eller så hjälpte maken mig :-)
Handlat blev det i alla fall och det var en ganska bra dag att få det gjort.

I morgon ska jag jobba förmiddag. Jag slutar kl 13 sen ska jag äta lunch med en kollega och därefter ska samma kollega och jag ut på stan och fixa lite.

Det får i varje fall inte ta för lång tid för sedan har jag ett möte kl 17 på hemmaplan så jag kanske måste röja lite innan ;-)

Därefter är det årsmöte på FRG och där har vi bestämt att vi ska ha lite mat efter mötet. Som tur är har jag fått vara med och bestämma maten så det blir kycklingsallad med dressing vid sidan och inga krutonger i salladen....smart va!

Eftersom det är en sådan där märkvärdig vecka då jag mest är ute och ränner så bestämde maken och jag att vi skulle äta lite lördagsgott så här i början på veckan.
Det blev lövbiff som serverades med ungsgratinerade portobello.
Jag vet att jag skulle skippa mejerierna den här veckan men lite ost på svampen fick det bli.
De andra måltiderna följer tidigare mönster med ägg och sådant man kan ha till :-)

Förresten kanske jag skulle ta och röja lite med en gång så att jag har mer tid i stan i morgon.
Så får det bli!!!

Nu avslutar jag dagens inlägg med att ge en kram får gå till alla som hjälpt till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar