Whole30

LilySlim Weight loss tickers

lördag 23 februari 2013

I går

var en lång dag på jobbet.

Jag var inte hemma förrän närmare 21-tiden och då sjönk både maken och jag ner i soffan för att se "Dredd"
Massor med specialeffekter!!!
Vågar man säga att den var bra :-)

Maten var helt problemfri igår trots dålig planering.
Tog med mig kycklingsallad till lunch men den hann jag inte äta förrän klockan var över tre och sen var jag inte hungrig mer...
Jag vet att jag borde äta mer men jag glömde/hann inte/ var inte hungrig och då är det svårt.

I dag har det varit lite bättre.
Jobbfri helg så maken och jag njöt av en lång frukost.
Alltså ägg och bacon om någon missat vad vår helgfrukost består av.

Därefter fick vi trevligt besök....
eller rättare sagt...
maken fick besök och jag fick koka kaffe och laga lunch ;-)
Det blev kyckling med svamp och tomatröra och massor av goda gröna blad.
Godkänt blev det i varje fall av både maken och gästen...
och ja, jag tyckte också att det var gott :-)

Under tiden som herrarna gjorde massor av viktiga ting passade jag på att komma ikapp lite.

Jag hann med en massa FRG-saker som låg och väntade på mig och så hann jag åka en sväng till kompis. Vi bokade behandlingar till vår spahelg som vi ska på i mitten på mars....
Nu längtar vi!!!!

Något annat som jag längtar till är melodifestivalen :-)
Jag är en av de där som villigt erkänner att jag ser varje program :-)
Ok...det kanske är liiite väl många och kvaliteten är kanske liiite låg ibland men det är ju festival och då sitter jag bänkad.
Det kan ju komma ett guldkorn.

Kram till alla som bänkar sig för något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar