Whole30

LilySlim Weight loss tickers

söndag 17 februari 2013

Söndag kväll

känns väldigt tyst :-)

Grabbarna har varit som små killar är...
busiga, bråkiga och så otroligt mysiga.

Vi har som vanligt brottats en del...
sett på melodifestivalen i hop...och blivit lika besvikna.
Läst sagor och mest av allt har vi lekt Ninjago.
Jag är Cole och i kväll är jag trött :-)

Som jag misstänkte igår så blev det ingen tid över till att blogga.
Direkt efter melodifestivalen kröp vi ner i sängen och läste om
Peter Pan och kapten Krok.


Det var så spännande att till och med Tornadon låg helt stilla och bara lyssnade....
tre sekunder efter att sagan var slut så sov han...
på eller av ;-)

Lillprinsen och jag låg och funderade lite och så till slut så somnade även han.
Kvart i fem blev jag väckt av Smilfinken som var helt klar att börja dagen.

När så dottern och svärsonen kom för att samla in dem så fick vi fina
glas som de köpt till oss.
Härligt med nya vackra glas till vårt vatten.

Vatten är ju det enda vi dricker till maten numera och det är lika
enkelt som maten vi äter.
I går åt vi taco med barnen....vi vuxna skippade brödet.
I dag åt vi kycklinggryta till middag.

Så enkelt att man inte behöver fundera allt för mycket.

Nu är det snart dags fundera på att sova och i kväll ska maken också få sova i sovrummet ;-)

Kram till alla som leker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar