Whole30

LilySlim Weight loss tickers

lördag 9 mars 2013

Konferens

är kul :-)

Har varit på konferens med FRG idag och då är det alltid intressanta föreläsningar.
I dag var det MSB som informerade om "säkerhet för seniorer" och det var väldigt intressant.


Efter det fick vi lära oss att skriva motioner.
Vår grupp lämnade en motion om utbildningen för instruktörer inom Civilförsvarsförbundet och jag tycker det är kul när idéer utforskas och förnyas så vi får väl se vad som händer med motionen när den tas till förbundsstämman i oktober.

Efter att jag kommit hem var det soffan och "Sons of Anarchy" som gällde och nu är klockan så pass att jag tänker stanna kvar i soffan för att se Melodifestivalen.

Hoppas att rätt låt vinner :-)

Kram till alla som haft kul idag.

2 kommentarer:

  1. alltid spännande med föreläsningar =) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det är det!!!
    Jag älskar att lära mig nya saker.

    Kram

    SvaraRadera