Whole30

LilySlim Weight loss tickers

lördag 2 april 2011

Viktminskningsfasen dag 56

Dagen blev inte så grå som jag befarade.
Vi hann ut i trädgården en stund i alla fall. Jag fick rensat rabatterna på baksidan och maken fixade massa gamla grenar och annat skräp. Det kändes lite vårfräscht men vi måste nog fortsätta i morgon.

Det blev till och med en stund över för plan B – städa förråden. Det var inte så farligt som jag trodde det skulle vara men imorgon får jag nog prova mig igenom högen jag lade till översyn. Mina små kläder lät jag vara och tar inte tag i det förrän jag kommit så långt i kroppsomformningen.

Vi har nu anslutit oss till den skaran som har Viaplay.
Yeah, vi behöver inte ge oss ut om vi känner för att hyra en film.
Himla praktiskt men med tanke på hur mycket film jag kan se på en vecka så måste jag i varje fall försöka behärska mig. Mitt filmbehov kommer annars att bevisas på dyra räkningar ;-)

Frukosten blev en lång härlig helgfrukost med full English, alltså ägg, bacon, champinjoner och tomat. Vi stod oss väldigt länge men för att hålla ordentliga mattider tog vi varsin galett och fil till mellanmål. Till middag åt vi grytbitar, tomat och självklart lite tzatziki.


Motionen idag fick bli trädgårdsarbete och 10 minuter på crosstrainern.
Jag har träningsvärk mellan skulderbladen!

Nu ska jag sätta mig och se en nerladdad film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar