Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 18 januari 2012

Dukan viktminskning dag 10

Jag har önskat mig en ny bra sak av min make.Trots att det finns bildbevis så hävdar han att den inte är uppfunnen ännu ;-) Jag vill ha ändå!



Även om filmen verkar "skum" så se den för jag lovar att det finns en tvist ;-)


Dag 17 avklarad!

I dag är det en PV-dag igen.

· Frukost - ägg, galett, kaffe och vatten samt vitamintablett.
· Lunch - Resterna av Nillas gryta.
· Middag – Keso och keso och keso...verkar vara det enda som jag vill ha ikväll.

Motionen idag har bestått av att jag har tagit mig från soffan vid ett par tillfällen. Det verkar som en ny förkylning är på väg och jag har feber och fryser så jag tänker inte göra mer.

Kram till alla som fryser.




2 kommentarer:

  1. Hahaa vilken sjuk grej! Jag vill också ha! xD
    Jag fryser också nu förtiden, och är extremt trött.. skitdrygt.

    SvaraRadera