Whole30

LilySlim Weight loss tickers

söndag 15 januari 2012

Dukan viktminskning dag 7

Det har varit datakaos här idag :-(
I och för sig är väl det bra ibland så.man får rensat ut ordentligt.

Rensa ska man göra i garderoben också. 
Det är tydligen bra för viktminskningen om man tar bort alla "tjockis-kläder" Så länge man sparar på dem så finns det en utväg om byxorna sitter åt.
Jag tar numera bort plagg som är för stora...händer inte så ofta men det kommer att bli oftare.


I morgon är det dags att ställa sig på vågen igen. Ska faktiskt bli spännande att se vad den här veckan har gett för resultat. Jag har (tidigare) varit lite slarvig med vilka dagar som är PV och vilka som är P så nu har jag hållit strikt på det och nu vill jag se resultatet.

Dag 14 på utmaningen avklarad!!!
Tänkt att det redan gått 2 veckor :-)

I dag är en ren proteindag igen.

· Frukost - äggröra och bacon kaffe och vatten samt vitamintablett.
· Lunch - Lite keso, jag är aldrig hungrig efter en helgfrukost.
· Middag – Fläskfilé med keso till.

Ingen motion alls idag. Jag har använt all energi på att tvätta och stryka.

Mitt knä krånglar ganska mycket nu och det är lite svårt att motiverar sig själv när allt man vill är sitta i soffan och tycka synd om sig själv ;-)

Kram till alla som det är synd om ;-)

1 kommentar:

  1. Inte ett dugg synd om mig faktiskt, ont i magen ja, men det är bara träningsvärk, så det är bra.
    Jag är rädd att jag mått lite för bra i helgen, så mitt resultat i morgon är i farozonen, och då blir det synd om mig.
    Testade potatisnoisetter i Actifrymaskinen idag, det blev bra men jag smakade bara en, potatis är ju inte tillåtet.
    Kramar från en som det kanske är synd om i morgon

    SvaraRadera