Whole30

LilySlim Weight loss tickers

lördag 23 april 2011

Viktminskningsfasen dag 77

Idag har varit en underbar dag i solen. Har ätit mycket tokigt och en del nyttigt.
Tidigt upp för att vara klar innan barnen kom. Tog en galett för att veta att jag i varje fall fått i mig mitt havrekli.
Lunchen bestod av mycket protein, kolhydrater och fett. Det var påskbuffé med allt man kunde tänka sig så som Janssons, matjétårta, patéer, ost och bröd. En hel del ägg, lax och räkor blev det också. Senare på kvällen så var det fortfarande väder att sitta ute så vi grillade några köttbitar och till det blev det sallad, fetaröra och bearnaisesås. Och för att se till att jag verkligen ska kunna se skillnad på vågen så satte jag i mig en hel hög med noguatägg. En svaghet som jag antagligen kommer att få lida för. Men det var gott och jag har nog ätit tillräckligt för en månad.
Dagens motion fick bli lekande med barnbarnen. Lite styrketräning hann jag med också när minstingen ville bli buren en del.


Nu tänker jag göra i ordning det sista i köket och sedan är det sängdags.
Massor med påskkramar till alla som behöver en. Ni andra får hålla till godo med en påskhälsning.
Ha en fortsatt skön helg

2 kommentarer:

  1. glad påsk! :D
    Låter som en nice dag :P
    Jag är alldeles för trött och seg för att orka blogga idag, men jag har sagt till sambon att imorgon ska jag avsätta en timme till att blogga ikapp :P Ha en fortsatt trevlig påskafton! Eller ja, det är ju bara en timme kvar av den, men njut ändå! :P

    SvaraRadera
  2. Ja, man hinner missa massor om man inte sitter vid datorn hela tiden. En timmer kanske inte räcker ;-)

    SvaraRadera