Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 18 april 2011

Viktminskningsfasen dag 72

Ja, då var det kväll igen :-)
Med tanke på det positiva resultatet i morse så kan jag bara säga att Dukan fungerar!
Trots mitt gräsliga fusk i helgen så visar vågen neråt och humöret är uppåt så då är familjen också nöjd.
Jag satt och räknade ut att min duktige make har gått ner 12 kg på den här tiden. Jag tycker att vi är jätteduktiga.

Kompisen som var här i morse såg nog ingen direkt skillnad. Å andra sidan hade vi inte träffast sedan innan min "storhetstid" så hon är förlåten.

Till frukost blev det ägg och galett. Ovanligt, eller hur? I dag har jag även ätit lunch och då blev det kalkonskivor och minikeso. Till middag åt jag nötfärsbiffar och stuvade morötter. Det var himla gott och jag gjorde tillräckligt så det räcker till lunchen i morgon med.

Nu tänker jag i varje fall stänga av datorn och gå och lägga mig.
Hoppas det gick riktigt bra för alla vägare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar