Whole30

LilySlim Weight loss tickers

söndag 24 april 2011

Viktminskningsfasen dag 78

Så var det söndag igen.
Denna dagen har varit helt lugn. Såg ett Dexteravsnitt. Vi ransonerar dem nu för vi har bara tre avsnitt kvar på fjärde säsongen och sedan måste vi vänta tills nästa säsong ges ut. Det blir nog en lång väntan. Hann även med två avsnitt av Solsidan. Lite dystert och mycket skratt på samma dag alltså.
Frukosten var en helt vanlig söndagsfrukost. Äggröra och bacon. Idag var vi dessutom hungriga till lunch så då åt vi lite av de rester som fanns kvar. Det blev lite Janssons och lite ägg för mig. Inte bra men ganska gott. Känner mig väldigt svullen av allt salt men efter mycket vatten och lite träning så ska det väl bli bättre till imorgon. Till middagen var jag inte alls hungrig. Åt några skivor kalkon och så fick det räcka.
Jag hade ju fått för mig att man fick äta alla sorters ägg men....noguatägg innehåller visst mycket mer fett och kolhydrater än protein. Hmmm, jag får nog låta bli de som finns kvar ;-)

Nu tänker jag gå och lägga mig för jag har hört att sömn hjälper en att gå ner i vikt så jag vill väldigt gärna sova många timmar innan jag ska ställa mig på vågen i morgon bitti.

Många lyckatillkramar till alla som vågar väga sig i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar