Whole30

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 21 april 2011

Viktminskningsfasen dag 75

I dag har det varit en ganska lugn dag. Jag har städat lite inför påsk men annars har jag inte gjort så mycket annat än att bara vara. Har överansträngt min armbåge igen så det känns viktigt att vila den innan barnbarnen kommer på lördag. Då vill jag kunna leka och bära på småbarn. Längtar redan efter dem :-)

Eftersom det fortfarande räknas som vardag så blev det ägg och galett till frukost. Till lunchen fick jag till lite Carls bröd och falsk krabba och nu ikväll åt jag grytbitar och tzatziki. Tänkte att det är bäst att ladda med protein inför helgen. Jag vet att påsk är en bra helg för oss Dukanare men jag utgår i från att jag kommer att synda en del. Jag vill nog ha vin till maten och så tänker jag smaka på Janssons. Och inte nog med det, jag tänker äta lammstek också. Vi får väl se hur det blir men jag ville grunda ordentligt ;-)

Jag har bestämt mig för att kolla lite vad helgen ställer till med så därför tänker jag väga mig i morgon och på måndag. Man kanske kan utläsa något av de siffrorna.

En kram till alla som också ska väga sig imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar