Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 25 april 2011

Viktminskningsfasen dag 79

Ännu en underbar försommardag.
Vi har fått plantera lite häck på framsidan av huset så nu är det inte ett stort hål där längre.
Till frukost åt vi ägg och bacon fast det är måndag. Jag gillar verkligen långhelger.
Lunchen blev lite så där på stående fot. Fick besök av en liten familj så vi satt på baksidan och fikade med te och galett. Till middag åt vi nötfärsbiffar med fetaröra. Som synes så är det proteindag i dag och det får det nog bli ett tag nu. Vill ju gärna börja komma under 80 snart. Jag vill, jag vill, jag vill!
Okey, jag vet! Det är bara att sluta fuska och sätta fart. Enklare sagt än gjort men jag ska göra mitt bästa.

Skickar massor med tröstekramar till alla som behöver det idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar