Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 13 maj 2011

Viktminskningsfasen dag 97

Alltså idag :-)
Jag tror att Blogger har haft "fredagen den 13"-otur idag. Vi får väl se om det kommer att fungera nu eller om fler inlägg försvinner.

Idag har det väl varit lite sämre med allting måste jag säga.
Frukosten var ju som vanligt på vardagar alltså ägg och galett. Tyvärr hade jag ingen speciell matlust idag så på förmiddagen drack jag massor av vatten och åt några kalkonskivor och det räckte mer än väl men det tog jag igen när vi kom hem efter veckohandlingen. Det blev rotfruktsgratäng och till det åt jag panerade schnitzlar. Korkat men gott.

Dagens motion har varit lika med noll. Jag har träningsvärk efter gårdagens trädgårdsarbete. Hela kroppen värker men det gör ingenting för när det är som besvärligast behöver jag bara titta ut på mina fina rabatter så känns det helt värt det ;-)

Nu har jag sett färdigt på andra säsongen på "Sons of anarchy" och nu får vi vänta ända till hösten innan fortsättningen kommer. Det får bli "Breaking bad" för hela slanten nu sedan måste jag hitta en ny serie som vi kan se.

Nu tror jag att jag ska gå och göra i ordning mig inför natten så det är bäst att avsluta det här.

Kramar till alla som tappert kämpar fast resultaten låter vänta på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar