Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 2 november 2011

Omstart viktminskning dag 27

Nu verkar mina inloggningsproblem vara ett minne blott.
Tack Mia för tipset!

I  morse blev det ingen sovmorgon för det skulle komma gubbar hit och byta avläsaren för vatten. Innan frukost hade jag fixat köket och bäddat medan snälle maken hade fixat allt inför bytet.
De kom i tid men sen tog det stopp!
Det visade sig att kranarna hade blivit lite för gamla men....
vi bor på en väldigt liten ort och inom 5 minuter var rörmokaren här och bytte kranarna och såg till så att allt fungerade igen.
Små orter är himla bra att bo på.

Förutom det så har jag mest ägnat dagen åt datorn och där finns det ju hur mycket som helst att göra. Man kan surfa runt bland olika bloggar, man kan spela en himla massa roliga spel, man kan skriva en massa mail, och man kan skriva rent en massa som ligger och väntar.
Och allt det har jag gjort!

Så kom jag på att jag inte har redovisat Utmaningen på länge. Jag har inget att skylla på utan det har blivit som det blivit bara.
I dag är det 87 dagen och tyvärr har jag inte kommit så långt som jag hade trott men jag har kommit mycket längre än innan jag startade.
Checklista för utmaning
  • Dieten - Jag sköter mig ganska bra.
  • Fysisk träning - Räknas det att jag sprungit väldigt mycket i trappan idag.
  • Mental träning - Lite Mahjong är bra.
  • Mot målvikt - Ja det är klart, frågan är bara när.
Tack Räkan för att du fick fart på många av oss!

Jag har även hållit på med Utmaning i armhävningar. Tack Amonazon och Kin@ för att ni fick med mig där.
Ok, jag klarar inte 100 armhävningar ännu. Efter sjukdom så kom jag aldrig riktigt igång igen men jag klarar lätt av att göra 20 stycken "riktiga" armhävningar nu mot mina 5 fuskiga!!! 
Så allt som allt så har dessa utmaningar gjort mig starkare, friskare och lättare.
Tack till alla er som inspirerar oss andra!


Kvällens kramar går till alla som känner att de har inspirerat någon.

1 kommentar:

  1. OK, jag kan prata, jag är inte rädd. Men den dagen det beger sig kommer jag att ha spagetti i knäna.

    Just ja, armhävningsutmaningen måste jag ta tag i igen. Vet inte varför det rann ut i sanden, men det var riktigt nyttigt, och jag blev ju starkare.

    du inspirerar mig att ta tag i det igen.
    I morgon;)

    Kramen

    SvaraRadera